lördag 7 mars 2015

Februari Månadssammanfattning

                            
                                                                                                                                            Bästa boken på månaden

Detta var de böcker som blev lästa i Februari. Många omläsningar, men många bra böcker.
      
Blunda och hoppa av Sarah Dessen 
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
Divergent av Veronica Roth
The Selection Stories: The guard av Keira Cass
Kanske är det allt du behöver veta av E. Lockhart

Totalt lästa böcker på året: 10/75

Sämsta bok: Det fanns inte direkt någon dålig, men Kanske är det allt du behöver veta och The Guard var båda lite sega i början, men jätte spännande i slutet. Jag önskar att båda böckerna skulle vara spännande genom hela boken såklart.

Antal engelska böcker : 1

Omläsningar: 3

Påbörjat: Två Städer av Eva Susso (Bokcirkel bok)

Övrigt och tankar: En bra månad, men den kunde vara bättre. I 2015 har jag som mål att läsa 75 böcker och jag måste skynda på lite med det, kan inte ligga sent redan i början av året. Men förhoppningsvis hittar jag roliga böcker att läsa i Mars. + DEN 28 MARS BLIR JAG 15 ÅR YES JAG HAR VÄNTAT PÅ DETTA SÅ LÄNGE ÄNTLIGEN!

Föresten så kommer min Februari Book Haul komma lite senare i månaden eftersom jag ska beställa från bokrean och jag kommer räkna med dom som Februari böcker ;)

Hoppas ni har haft en fin månad!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar