O= Omläsning
Januari:
The Selection av Keira Cass
Den femte vågen av Rick Yancey
Alltid Alice av Phyllis Reynolds Naylor O
The prince av Keira Cass
The Elite av Keira Cass
Februari:
Blunda och hoppa av Sarah Dessen O
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren O
Divergent av Veronica Roth O
The guard av Keira Cass
Kanske är det allt du behöver veta av E. Lockhart
Mars:
Två Städer av Eva Susso
Goodnight Mr Tom av Michelle Magorian
Du och jag av Katarina Bredow
April:
Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins
8 saker du aldrig skulle våga av Eva Susso och Moa Eriksson Sandberg
Dennis hemlighet av David Walliams
Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö av Håkan Nesser
Maj:
Jättehemligt av Barbro Lindgren
Färglös av Chris Wooding
Världshemligt av Barbro Lindgren
Du glömde säga hej då av Sarah Dessen
Lögner av Sara Shepard
Eleanor & Park av Rainbow Rowell
Juni:
Hemligheter av Sara Shepard
Jag ger dig solen av Jandy Nelson
Bladen brinner av Barbro Lindgren.
Pappersstäder av John Green
Öppna ditt hjärta av Coleen Murtagh Paratore O
Juli:
Du är aldrig ensam av Sarah Dessen
Stad av fallna änglar av Cassandra Clare
Rebel Belle av Rachel Hawkins
Alice + Patrik = Sant av Phyllis Reynolds Naylor
Systrar i jeans av Ann Brashares O
Augusti:
I vansinnets öken av James Dashner
The geography of You and Me av Jennifer E. Smith
Prinsessas Dagbok: Spotlight av Meg Cabot O
The Sea of Monsters av Rick Riordan
September:
Prinsessas Dagbok: Kär? av Meg Cabot O
Miss Mayham av Rachel Hawkins
Oktober:
Utvandrarna av Vilhelm Moberg
Skärvor av J av Magnus Ljunggren
Prinsessas dagbok: Till er tjänst av Meg Cabot O
November:
Pojkarna av Jessica Schiefauer
Djupa Ro av Lisa Bjärbo
December:
Alienated av Melissa Landers
Prinsessas dagbok: Prinsessa i Rosa av Meg Cabot
Sveket av Ursula Poznaski
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar