lördag 14 mars 2015

Book Haul: Februari

Så nu har jag äntligen fått mina böcker jag beställde från bokrean och jag är så EXALTERAD!!


Detta är böckerna jag köpte från bokrean (fick några från min mamma).


Dash och Lilys utmaningsbok av David Levithan och Rachel Cohn läste jag i julas och jag älskar den så mycket så den åkte direkt hem i kundvagnen.

Alice i Zombielandet av Gena Showalter har jag varit lite sugen på ett tag, men jag har inte hört de bästa grejerna om boken men jag ska läsa och se vad jag tycker själv :)

De odödligas regler av Julie Kagawa har jag läst runt 100 sidor av (tror jag), men jag läste inte färdigt den eftersom jag var i en läsvackla och läste ett tips att läsa korta böcker. Men jag tror iallafall att denna är väldigt bra och jag gillade det jag läste i den för ett tag sen.

Önskemanglarens dotter: Mörk ängel av Lani Taylor har jag redan och jag har dessutom läst den. Jag har den i pocket, men jag tycker den är så fin i inbunden och så kostade den 69 kr så den kom i kundvagnen den med. Jag gillar den mycket + så fint omslag   

Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren har jag läst redan och jag älskar den så klart. Och eftersom jag har Cirkeln och Nyckeln så behövde jag komplettera serien, den är så himla bra!

Mera vego av Sara Ask och Lisa Bjärbo har jag velat ha sen den kom ut. Min mamma och jag ville båda ha den och vi skulle köpa den, det var redan bestämt!
+ Nej, varken jag eller någon annan i min familj är vegan eller vegetarian, men vi vill äta mer vegetarisk mat och jag har hört super bra saker om denna kokboken och jag måste testa den!!

Hej då för nu säger jag med denna fina gif:en på Miss Shailene Woodley, ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar