fredag 25 mars 2016

Nationella prov och sjuk

Hej!

Jag har inte hunnit skriva på ett tag. Jag har haft det helt galet fullt upp.

Förra veckan:
Tis: Nationellt prov Läsförståelse
Tors: Nationellt prov Uppsats
Fre: So Prov om Ekonomi

Denna veckan:
Tis: Teknikprov
Ons: Franska uppsats (Prov)
Tor: Svenska prov (oförberett)
Fre: Lämna in en teknikuppsats

PHEW! Behöver jag nämna att från lördag till söndag förra veckan sov jag ca 5 timmar för jag hade lyssnat på spökhistorier. Jag tyckte inte att det var så farligt på dagen, som man brukar göra, men kvällen var förjävlig, rent ut sagt. Jag brukar kunna sova ganska bra, men jag är rädd för mörker + spöken så det var inte så kul. Jag somnade vid halv 1, vaknade 1 timme senare, somnade en timme till ,vaknade, somnade och vaknade sen vid sju. KUL! SPECIELLT PÅ EN HELG!
Och så blev jag sjuk i tisdags. Blää.

Men nu ska vi inte klaga, nu har jag ju lov!! Och på måndag (28/3) fyller jag år!!! 16. Det ska bli så kul, och så får jag övningsköra också!

På lovet ska jag mest slappa, plugga lite, sy, gå på filmkväll med mina vänner, pyssla, göra om min garderob, träna och fira påsk. Och så vill jag verkligen läsa! Jag önskar mig flera böcker i födelsedagspresent som jag hoppas jag för så jag kan läsa.

Detta var dock allt för mig, jag ska nu knopa ihop ett styleinspirerat inlägg så jag får lite inspiration. Och så ska jag bli frisk! Och sy. Och jobba på teknikupsatsen (som går riktigt bra). Föresten så gick alla prov ganska bra förutom teknikprovet för jag hann verkligen inte plugga.


Plus! Har ni sett den nya trailen för Miss Peregrines hem för besynnerliga barn. Den är så himla himla himla bra. Jag kan inte vänta på att se den!!
Och låten är så himla bra. Den heter "New World Coming av Benjamin Wallfisch och Disa". <3 Varsågod. Kolla och njut nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar