söndag 6 mars 2016

Haul: Malmö!

Inlägg om Malmö resan: klicka här

När jag var i Malmö var jag ju tvungen att shoppa lite. Detta är vad det blev av av det!


Det var öppningen av bokrean och självklart så behövde jag köpa ett par böcker. Unga kvinnor av Louisa May Alcott och Tango för vilsna själar. Unga kvinnor är så himla himla fin!! I boken Öppna ditt hjärta av Coleen Murtagh Paratore (❤️❤️) läser Willa Unga kvinnor och hon älskar den och eftersom Öppna ditt hjärta är en av mina favoritböcker så ska den blir kul att läsa.
Tango för vilsna själar verkar väldigt mysig.
Unga kvinnor kostade 75kr och Tango för vilsna själar 65kr.


Sedan så köpte jag två grejer på Sephora. En läppenna och ett läppstift. Läppennan heter Lipliner to go och är av Sephoras egna märke. Färgen heter 03 Classic Red. Pris: 60kr
Läppstiftet är också från Sephoras egna märke och färgen är 08 Pink Spiration. Producten heter Color Lip Last. Den ska hålla extra länge vilket jag tycker den gör. Tumme upp!! Pris: 125kr
Jag fick också en test på en primer från Sephora.




Den sista grejen jag köpte är från Myrorna. Det är en second hand butik och klänningen kommer normalt sätt ifrån Instinct (eller jag tror det iallafall) . Den kostade 60kr och jag tycker om den väldigt mycket!

Väldigt dåliga bilder, men jag hoppas du ser för jag hade inga bättre.

Så här nöjd var jag över allt jag köpte!! ( + jag har på mig den rosa läppfärgen! )



Dessutom så har jag ändrat lite i designen, jag har bytt profilbild, skrivit in alla böcker jag läst  2015 och i 2016. Båda de länkarna hittar du i sidmenyn under headern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar