lördag 13 juni 2015

Månadssammarsfattning: Maj

Jag glömde helt bort april men vi kör på maj istället. Här har ni alla böckerna jag läste i Maj!


Jättehemligt av Barbro Lindgren
Färglös av Chris Wooding
Världshemligt av Barbro Lindgren
Du glömde säga hej då av Sarah Dessen
Lögner av Sara Shepard
Eleanor & Park av Rainbow Rowell

Under både april och maj har jag läst Eleanor & Park för en bokcirkel. (Vi träffas en gång i månaden)

Totalt lästa böcker på året: 22/51 :)

Bästa boken: Lögner eller Världshemligt. Lätta att läsa och spännande båda två.

Sämsta boken: Kanske färglös? Den var inte dålig men kanske inte jätte bra heller. Men den var helt okej och lättläst.

Svenska böcker: 6

Engelska böcker: -

Omläsnigar: -

Läser just nu: Har inte börjat på en bok ännu då jag läste ut en för typ 2 timmar sedan

Övrigt och tankar: Maj var en bra månad tycker jag även om det blev mycket lättlästa böcker.
Jag blev även konfirmerad i maj, åkte på Tysklandsresa med min orkester och spelade massa konserter så jag har gjort mycket i maj.

Ha en bra Juni allihopa så syns vi snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar