torsdag 20 oktober 2016

Monthley Checklist

Monthly Checklist

Så jag tänkte börja med något som jag kommer kalla Monthly Checklist vilket jag kommer skriva ett inlägg i början av månaden om hur det gick med mina mål från förra månaden och nästa månadens mål. Jag tänkte jag kunde dela in allting i 3 olika kategorier, som antagligen kommer fyllas på någon gång,:

  • ·        Month readings
  • ·        Movies I have watched
  • ·        Goals

            
Dessa är mina mål för denna månaden (oktober).  Jag tänkte att jag börjar med 4/5 mål, något om skolan, något om min välmående, något om böcker mm.

GOALS:
Få godkänt på franska provet
Läsa ut 3 böcker
Inte stressa så mycket
Göra saker som jag verkligen gillar

Ha med min almanacka till alla lektioner (utom matte + idrott)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar